Lieles has been dying to show some of the Travel Tips Tuesdays bloopers or as he would say “things he has to deal with,” when filming. I can’t help that he is funny and the faces he makes, so It is his fault for all the bloopers and fails. We hope you guys enjoy and have a good laugh like I did.

Lieles lleva con ganas de enseñaros algunas de nuestras tomas falsas de los Martes de Consejos de Viajes, o como el dice “las cosas con las que tiene que lidiar” cuando grabamos. Y yo no puedo con lo divertido que es el y las caras que hace, asi que todo esto es su culpa, las tomas falsas, las caidas….
Esperamos que os riais tanto como nosostros nos hemos reido.

– SUBSCRIBE –

https://goo.gl/NF1EqS

– FOLLOW –

Patreon: www.patreon.com/themamuchos

IG: www.instagram.com/themamuchos/

IG: www.instagram.com/thebullvoyage/

Thinking about traveling soon? -Booking discount-
Click here to get your discount:
https://join.booking.com/a/1622159

– MUSIC –

http://www.epidemicsounds.com

– Our Gear –

Cameras:
Canon M50 – https://amzn.to/2KFQBOv
Canon Rebel T6 – http://amzn.to/2G7UJkv

Tripod and Gimbal

LOHA Tripod – http://amzn.to/2Gds5yy

Lenses
Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM Lens – http://amzn.to/2FJaD7a

Drone
DJI Phantom 3 – http://click.dji.com/ADXoDpA-IyYknK0SmcbC?pm=link

AKASO EK7000 4K Action Camera – http://amzn.to/2GgdBhC

Lights:
Litra Torch 2.0 -Get a 20% OFF-
https://7f8ce5b6.kckb.st

RV Overnight Stays:
Sign up for Boondockers Welcome with our referral code 😊
http://www.boondockerswelcome.com/referrals/16622/

#TheMamuchos,#TravelTips,#Bloopers,#TravelBloopers,#Travel,#RVLife,#RVLifestyle,#FulltimeTravel

37 Comments

  1. Only In Australia

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    This is the bloopers we all need
    Maria just can't stop laughing
    You gotta be the greatest husband Lieles!
    Thanks for making our day guys
    We want to see more bloopers video please
    Have a great day

    Reply

  2. The Recipe Journal

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Love this bloopers! You should make more. You two are so funny.

    Reply

  3. unowho travel channel

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Hi both, thanks for visiting our channel earlier, thought we’d pop over and say hello! Great blooper video, looking forward to watching more of your uploads, kind regards, Simon and Elaine😎👍👍👍

    Reply

  4. Kittys Market

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Lol all the laughs & bloopers made us join the laughters lol! Pleasure to have met you guys!

    Reply

  5. Paolo Levy

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Haha love the bloopers guys lol. Lieles face when Maria said “dont remember” haha that was epic. Really enjoyed this one guys hehehe.😂😂😂✌🏻

    Reply

  6. Bears and Butters

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Hey Maria and Lieles!!! Great to see these travel trip bloopers.. So freaking funny LOLOL!!! At least you guys laugh a lot!!! All of us YouTubers definitely have bloopers and many times we repeat lines because we say wrong words, or it just comes out wrong LOLOL!!! At least you guys have great senses of humor and can laugh it off!!! Love how Maria couldn't stop laughing at the end from your cruise ship room!! Great video and we hope you guys have a great day!! Lots of love to you both!! <3

    Reply

  7. Mile After Mile

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Ay María 😂😂😂

    Reply

  8. Travel mischief

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Lol nice 🙂

    Reply

  9. Two Hungry Diners

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Hahaha you two have contagious laughs 😂😂
    Love that you two seem to laugh to each other much. Great couple 😍

    Reply

  10. Sonia y su Autocaravana

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Cómo valéis !! 👍😊❤️

    Reply

  11. Maria and Nabol - Food & Travel Videos

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Somehow the tongue always gets in the way. Hahaha Maria is having a blast with this. She's really concerned about the weather. Hahaha We get so frustrated at times. You guys do great.

    Reply

  12. Maria and Nabol - Food & Travel Videos

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    High five, no low five! Hahaha We totally identify with this. But you guys are still so much better.

    Reply

  13. Lifetime Travelmates

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    I can't udnerstand how Maria didn't blast laughing in many of those brrrprprppr moments.
    This was a fun one!! me parto el culo! What's the closest translation to that?

    Reply

  14. Ross and Bek

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    haha – you two are hilarious! Bloopers are the best.
    'remember to check the weather channel' lol! Love it! 🤣🤣✌✌

    Reply

  15. GINAMUA_

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    I was cry-laughing in the Alaska segment 😂😭😂😭

    Reply

  16. Manny Explores

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Hahahahah, this was funny, Maria's laugh at the end and Lieles's serious face, like come on, hahahahhaha

    Reply

  17. Turn It Up World

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    OMG. You two are hilarious. "Taking you Tuesdays!" LOL

    Reply

  18. DavidSriracha

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Lol you guys are too funny 😂

    Reply

  19. Pogiboy Productions

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    LOL! Loved this! Maria: Check the weather channel.. don't remember haha! Lieles is just sitting there with a smile haha 😄😄

    Reply

  20. Senja Aldee

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    hahahhah what is happening hahaha .. thats a good start… and a better start.. fantasticccc

    Reply

  21. Daniel&Naz

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    How many takes did you do before you got to "mamuchos out!" A preview of Alaska 😉

    Reply

  22. Daniel&Naz

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Hilarious! We could watch hours of this. Maria your laughter is contagious! Lieles you know you are a ham for the cam! 😂😂😂😂love this!

    Reply

  23. Nick and Helmi

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    How to blooper your tips 😆

    Reply

  24. Five Minute Sneaker TV

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Maria: "We grabbed a lot of books and pens and papers and pages along the way"
    Lieles: "Yes"

    hahaha this is awesome. I am exactly like Maria. Once I start laughing, I can't stop lol

    Reply

  25. Kiwis On The Go

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Have just discovered your channel – we also love to travel and have had our share of bloopers and fails! Hi from a new subscriber!

    Reply

  26. This Is Our Retirement

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Great laugh thank you, just remember to pack for Alaska or was it the weather channel! 😂😂

    Reply

  27. Life Through Lens

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Love yalls chemistry, hilarious 😂

    Reply

  28. Peter and Yen

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Lol lieles seems to crack Maria up for like half of this video during the Alaska segment 😂😂😂 btw the artwork on the ending is super cool. Whose the creative one that put that together nice!

    Reply

  29. The Hungry Black Panda

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Haha i love bloopers!! I can sit here all day watching it guys!!!!

    Reply

  30. Alli and Will

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Haha bloopers are the best. Except for when you get the giggles and it takes 20 minutes to calm down and get back in the flow haha

    Reply

  31. Grace Lozano

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Love this so much I laughed so hard you guys keep it real and I love it 😍

    Reply

  32. Hyun Ralph Jeong

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Lol Lieles's face after "don't remember…"

    Reply

  33. The Traveling Pisces

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Ohhhh we needed that laugh today! Y’all crack us up. Thanks for sharing.

    Reply

  34. Food and Footprints

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Ooh Alaska preview. Maria’s laugh! 🤣🤣

    Reply

  35. Toronto Eats

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Not the travel tips Tuesday I was expecting. But was happily surprised XD

    Reply

  36. Food and Footprints

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    “Gonna be communicating with these” 🤣🤣

    Reply

  37. Food and Footprints

    September 10, 2019 at 9:08 pm

    Yessss bloopers!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

VIETNAM CRAZY STREET FOOD – SAIGON TRAVEL GUIDE

VIETNAM CRAZY STREET FOOD – SAIGON TRAVEL GUIDE HERE ARE THE BEST and MUST TRY FOOD …